2014. március 1., szombat

Jamie Oliver gyors és fenséges tonhalas tésztája - Szakácsmustra II.

A szakácsmustra játék első fordulóján is részt vettem, mert Gordon Ramsay receptjeit is szeretem. Miután kiderült, hogy a második fordulóban Jamie Oliver receptet lehet kipróbálni, tudtam, hogy nem hagyhatom ki. Ma el is készült a Tonhalas tészta, természetesen kicsit átalakítva, mert szerintem nem kellenek a jó ételhez, a JO termékek feltétlenül. :) Jöjjön a recept, ahogy én készítettem el.

Hozzávalók:
500 g orecchiette tészta
2 doboz jó minőségű konzerv olajos tonhal
200 g  paradicsomos mártás
30 g reszelt parmezán
reszelt citromhéj
szárított bazsalikom
3-4 gerezd fokhagyma
tengeri só
frissen őrölt feketebors
extra szűz olívaolaj

Elkészítés:
A tésztát bő, forrásban lévő sós vízben megfőzzük. Amíg ez fő, a konzerv tonhalat lecsöpögtetjük, a halat nagyobb darabokra vágjuk. Lábosba tesszük, belereszeljük a fokhagymát felöntjük a paradicsomos tésztamártással, és megborsozzuk, szórunk bele egy kis szárított bazsalikomot. Kis lángon összemelegítjük. Ha a tészta megfőtt, leszűrjük, és egyszerűen a tonhalas mártásba dobjuk. Pár csepp olívaolajjal, reszelt citromhéjjal és frissen reszelt parmezánnal ízesítjük. Jól összekeverjük, ha kell, sózzuk. Jó étvágyat!

A mai ebédünk volt :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése