2014. április 14., hétfő

Iskolai húsvéti vásár

A lányok sulijában hagyomány, hogy nagyobb ünnepek előtt vásárt rendeznek. Így volt ez most is. A húsvéti vásárra vártak kisebb kézzel készített ajándékokat, díszeket illetve süteményeket. Ma a csajok bevitték a quilling technikával készített kis díszeket. Én meg kitaláltam, hogy délután süssünk kekszet még a vásárra, mert annyira megtetszett Trollanyu blogján található tojás formájú vaníliás keksz. Nekem sincs tojás formájú sütikiszúróm, de egy wcpapír gurigát becsomagoltam alufóliába, és tojás formájúra igazítottam, ezzel szaggattuk ki a tésztát, szerintem szuper lett. A receptet nem másolom be, mindenki megtalálja a itt. Mi egy adag kekszet, és 2 tojásból csináltunk icing-ot. Folyékony ételszínezéket használtunk, és a mintázás nagy része a lányok műve. Küldtünk belőle Németországba is a barátainknak, vittek a lányok a suliba és ettünk is, mert több, mint 70 db lett. :)

Húsvéti kekszek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése