2014. április 29., kedd

Nyomozz! Süss! Nyerj! - Banános tejpite

A Konyhalál blogírója meghirdetett egy játékot, Nyomozz! Süss! Nyerj! címmel. Én is gyorsan kinyomoztam amit kellett, de nem szeretem a banánt, így nem is akartam sütni. Ma viszont délelőtt az egyik barátnőm hozott egy kis gyümölcsöt, amiben volt 6 db banán is. Nagyobbik lányom éppen betegállományban van, hogy ne unatkozzon rávettem, hogy süssön banános sütit. Kiválasztottuk a banános tejespitét, és lánykám nagyon ügyesen el is készítette. A változtatás annyi volt csak, hogy fél adagot készítettünk. A lányok szerint isteni, én hiszek nekik! :)

HOZZÁVALÓK

1/2 l tej
5 dkg vaj
2 tojás
2 banán
1/2 bögre búzadara
3/8 bögre cukor

ELKÉSZÍTÉS

A tejet a vajjal felmelegítjük, ha a vaj elolvadt, beleöntjük a darát és a cukrot. Kézi habverővel keverve addig főzzük, amíg be nem sűrűsödik. Levesszük a tűzről és hagyjuk kihűlni. Ha meghűlt belekeverjük az enyhén felvert tojásokat, és a villával összenyomott banánokat, Jól összekeverjük, sütőpapírral bélelt kicsi tepsibe öntjük, elsimítjuk. 180 fokra előmelegített sütőben 50 percig sütjük. Kihűlve, fahéjas cukorral tálaljuk.

Készül a finomság
Végeredmény :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése